Google
 

Welcome & Selamat Datang,

Without realising it, you are actually has begun your first step in your journey towards a better life. Allow me to introduce you the opportunity to generate and earn your income to the maximum and work either as a full or part timer. This is real and not a joke at all. Many have find success with it and why not you? The choice is yours!!.. Reach out! and Grab this golden opportunity now!

Tanpa Anda Sedari Sebenarnya Anda Telah Memulakan Langkah Pertama !!Memperkenalkan satu lagi peluang menjana pendapatan tambahan tanpa had secara sambilan dan sepenuh masa. Ini adalah program realiti, bukan fantasi. Ramai yang telah berjaya, mengapa tidak anda? Pilihan adalah ditangan anda !!. Rebutlah peluang keemasan ini sekarang juga !!!

(Baca Seterusnya)

Siri 2 : Log On From Home To Webcast

Hai and Salam Semua.

Adalah penting untuk kita (yang berbisnes dari rumah secara internet) ini untuk mendalami ilmu berkaitan USANA tanpa perlu bersusah payah pergi ke perjumpaan hujung minggu untuk mendengar ceramah sedangkan kita boleh mendengar dan melihatnya dari rumah.

Inilah kelebihan TeamXLR8
. Training berkenaan produk dan pay plan hanya dari rumah! Ya! Dari rumah! (cuma perlu pastikan anak-anak anda tidak menguasai komputer pada waktu itu) :D

The schedule are as follows:

Monday : Bahasa Melayu
www.myeconference.net/TeamXLR8/
8:30pm – 9:30pm

Friday : English Webcast
www.myeconference.net/TeamXLR8/
8:30pm – 9:30pm

Every Monday - Friday : English Webcast
www.myeconference.net/Training
10:00pm - 11:00pm

Langkah-langkah untuk memasuki webcast

1. Buka Laman Web Berikut - http://www.myeconference.net/malaysia dan anda akan dapati paparan seperti berikut;

2. Klik pada > LOG IN HERE <

3. Akan muncul satu panel untuk download file seperti berikut;

Name : "Conference.exe"
Type : Application, 486KB
From : login.myeconference.com



4. Pilih option "Save" - dan pastikan Save Pada Desktop, kemudian -> Klik "Save"

Proses ini akan mengambil sedikit masa untuk download bergantung kepada kelajuan capaian ke internet

5. Setelah selesai Klik "Run"


6. Masukkan nama anda seperti berikut contoh; "Afrina @ KL" (bermaksud Afrina dari KL) ataupun Afrina @ Tawau (sekiranya dari Tawau).

Kenapa? sebab nanti anda akan bertemu dengan pelbagai lagi rakan-rakan TeamXLR8 dari seluruh dunia seperti Jepun, New York, Singapore, Indonesia dan sebagainya.


7. Select chat room TeamXLR8 / Training berdasarkan jadual yang saya berikan diatas dan klik "OK". (Login "moderator" hanya untuk speaker sahaja) dannn.. selesai. (mudah jee..)



Pada hari dan masa yang ditetapkan anda boleh mendengar persidangan atau training ini secara online. Pastikan komputer anda mempunyai speaker ataupun ear/head phone.

Anda tidak perlu berlengah. Lebih baik jika anda terus mencuba langkah-langkah di atas selepas ini. Cuba masuk Chat Room TeamXLR8 dan bolehlah meninjau-ninjau dan mendapatkan maklumat dari slide yang sedia ada disitu. Pastikan anda selalu update komputer anda dengan update terkini dari Microsoft dan sekiranya tak boleh jugak, hubungi saya dengan SEGERA...!!


Cheers & take care,
http://www.simplybisnes.com/

Posted in Labels: |

Bagaimana Kami Boleh Menghubungi Anda??